Usein kysyttyjä kysymyksiä

Tällä sivulla vastaamme suosituimpiin kysymyksiin asiakaspalvelun ja tuotehallinnan ulkoistamiseen liittyen. Mikäli et löydä vastausta kysymykseenne sivuiltamme voit aina ottaa suoraan yhteyttä meihin.

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Mitkä ovat ulkoistamisen edut? Miten palveluita voidaan ulkoistaa? Näihin ja muihin suosituimpiin kysymyksiin löydät vastauksen alta.

Jokaisella yrityksellä on omat syynsä palveluiden ja toimintojen ulkoistamiseen. Useimmiten merkittävimmät hyödyt ulkoistamisesta tulevat kustannustehokkuudesta. Ulkoistaminen tuo tehokkuutta, joka näkyy kustannussäästöinä henkilöstökuluissa, IT-kuluissa, rekrytointikuluissa ja mahdollisina investointitarpeiden vähenemisenä. Kustannustehokkuuden lisäksi ulkoistaminen antaa yritykselle tilaa ja aikaa keskittyä omaan ydinliiketoimintaan. Asiakaspalvelun ja tuotehallinnan trendit, uudet teknologiat ja parhaat käytännöt ovat aina yrityksen saatavilla osaavan kumppanin avulla.

Hyvä kysymys. Olemme erikoistuneet asiakaspalvelun ja tuotehallinnan ulkoistamisratkaisuihin. Voitte järjestää kauttamme esimerkiksi kuluttajapalvelun, tilauskeskuksen, teknisen tuen, palautekeskuksen tai vaikka näiden yhdistelmän. Meiltä sujuvat myös tuotehallinnan tukitehtävät tilausten vastaanotosta aina kuljetukseen asti. Lisäksi tuotehuolto, tuotetiedon hallinta ja tuotedokumentaatio ovat vahvoja osaamisalueitamme.

Palvelutarve kartoitetaan aina yhdessä asiakkaan kanssa ja ratkaisu räätälöidään tarpeitanne vastaavaksi. Palvelut sivuilta löydät koko palvelutarjontamme. Ota rohkeasti yhteyttä niin keskustellaan lisää.

Ehdottomasti ette menetä. Laatutavoitteet ja seurantatavat sovitaan yhdessä kanssanne. Palveluun kytketty raportointi auttaa seuraamaan asiakaskokemusta kokonaisvaltaisesti ja siten kehittämään palvelua ja prosesseja kohdistamalla fokuksen oikeisiin asioihin. Kielitaitoiset ja koulutetut työntekijämme hallitsevat asiakkaan liiketoimintaan liittyvän sanaston sekä toimintatavat ja takaavat sujuvan palvelun ja nopeat vasteajat. Seuraamme tarkasti laatumittareitamme ja poikkeamiin puututaan varmasti.

Pääkonttorimme sijaitsee Suomessa, Turussa. Palvelumallimme on kuitenkin globaali. Meillä on yli 20 vuoden kokemus asiakaspalvelusta ja tuotehallinnasta, yli 140 maassa, kaikilla maailman valtakielillä ja valmiudet palvella vuoden jokaisena päivänä ja tuntina.

Totta kai! Jokaiselle asiakkuudelle on osoitettu oma asiakaspalvelupäällikkö, joka vastaa asiakkuuden kokonaishallinnasta. Raportointi sekä yhteydenpitomalli ja -kanavat sovitaan aina yhdessä tarpeitanne vastaavaksi.

Meillä on standardoidut koulutus- ja perehdytysohjelmat uusien palveluiden ja asiakkuuksien avaamiseen sekä henkilöiden perehdytykseen. Prosessimme tukevat jatkuvaa oppimista. Tämän lisäksi sovimme yhdessä asiakkaan kanssa räätälöidystä koulutuksesta, jotta organisaationne tuotteet, palvelut ja tavat toimia tulevat tutuiksi.