Asiakaspalvelun ja tuotehallinnan ulkoistamisratkaisut räätälöidysti

Globaali palvelumalli, valmiudet palvella 24/7/365, palvelukokonaisuus kanavariippumattomasti.


Oletteko ajatelleet ulkoistaa asiakaspalvelunne? Tai ehkä olette ajatelleet ulkoistaa jonkun osan tuotehallintaanne? Tästä me olemme Conventuresilla tunnettuja, asiakaspalvelun ja tuotehallinnan ulkoistamisratkaisuista.

Palvelukokonaisuus ajan hermolla

Olemme huomanneet, että monet asiakaspalvelun lainalaisuudet pätevät useimpiin toimialoihin ja yrityksiin. Näin voimme hyödyntää yli 20 vuoden kokemustamme asiakaspalvelun parissa ja varmistaa, että parhaat käytännöt ja uusimmat teknologiat ovat aina meidän sekä myös asiakkaidemme käytössä.


Ratkaisut yrityksille

yli 25 vuoden kokemuksella

Ratkaisut räätälöidysti eri tarpeisiin

Jokaisella yrityksellä on kuitenkin omat erityispiirteensä, oma tapa kohdata asiakkaat ja tunnistettava äänensävy asiakkaille kommunikoitaessa. Emme tarjoa valmiita paketteja vaan palvelukokonaisuus rakennetaan aina yhdessä asiakkaan kanssa.

Voitte järjestää kauttamme esimerkiksi kuluttajapalvelun, tilauskeskuksen, teknisen tuen, palautekeskuksen tai vaikka näiden yhdistelmän. Meiltä sujuvat myös tuotehallinnan tukitehtävät tilausten vastaanotosta aina kuljetukseen asti. Lisäksi tuotehuolto, tuotetiedon hallinta ja tuotedokumentaatio ovat vahvoja osaamisalueitamme.

Tarjoamme laajan valikoiman asiakaspalvelun ulkoistamisratkaisuja

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu? Contact Center? Helpdesk? Asiakastuki? Voitte ulkoistaa esimerkiksi kuluttajapalvelun, palautekeskuksen, teknisen tuen, tilauskeskuksen tai vaikka näiden yhdistelmän kanava- ja alustariippumattomasti.

Lue lisää

Bob the Bot

Virtuaalinen asiakaspalvelija on valintanne, kun asiakaspalvelua halutaan hoitaa uudella mielenkiintoisella tavalla. Bob palvelee asiakkaita niin myymälöissä, messuilla, aulassa tai muussa valitsemassanne paikassa.

Lue lisää

Tekninen tuki

Palveluvalikoimaamme kuuluu erilaiset teknisen tuen ratkaisut vankalla kokemuksella aina sukellusteknologiasta BIM-järjestelmiin. Tuki voi olla esimerkiksi help desk -palvelua sekä 1st ja 2nd line –tukea tarpeiden mukaan.

Lue lisää

Tuotehallinta

Koko prosessin tuki aina tilausten vastaanotosta kuljetukseen. Vahvuuksiamme ovat myös tuotehuolto, tuotetiedon hallinta ja dokumentaatio. Rakennamme yrityksellesi sopivan kokonaisuuden – yksittäisistä tehtävistä koko prosessin ulkoistamiseen.

Lue lisää

CX-konsultointi

Selvitämme asiakaskokemuksen nykytilan ja autamme määrittämään tavoitetilan. Autamme luomaan priorisoidun etenemissuunnitelman asiakaskokemuksen optimoinnille ja tuemme implementoinnissa.

Lue lisää

Muut tukipalvelut

Tukea toimiston rutiineihin ja toistuviin tehtäviin, kuten asiakastutkimuksiin, vaihde- ja ajanvarauspalveluihin, takuu- ja huoltoratkaisuihin, postitukseen sekä pienimuotoisiin käännöstöihin. Tuen voit liittää osaksi laajempaa kokonaisuutta tai ottaa käyttöön erillisenä palveluna

Lue lisää