Globaali palvelumalli, valmiudet palvella 24/7/365, palvelukokonaisuus kanavariippumattomasti.
Oletteko ajatelleet ulkoistaa asiakaspalvelunne? Tai ehkä olette ajatelleet ulkoistaa jonkun osan tuotehallintaanne? Tästä me olemme Conventuresilla tunnettuja, asiakaspalvelun ja tuotehallinnan ulkoistamisratkaisuista.
Olemme huomanneet, että monet asiakaspalvelun lainalaisuudet pätevät useimpiin toimialoihin ja yrityksiin. Näin voimme hyödyntää yli 20 vuoden kokemustamme asiakaspalvelun parissa ja varmistaa, että parhaat käytännöt ja uusimmat teknologiat ovat aina meidän sekä myös asiakkaidemme käytössä.
yli 25 vuoden kokemuksella
Jokaisella yrityksellä on kuitenkin omat erityispiirteensä, oma tapa kohdata asiakkaat ja tunnistettava äänensävy asiakkaille kommunikoitaessa. Emme tarjoa valmiita paketteja vaan palvelukokonaisuus rakennetaan aina yhdessä asiakkaan kanssa.
Voitte järjestää kauttamme esimerkiksi kuluttajapalvelun, tilauskeskuksen, teknisen tuen, palautekeskuksen tai vaikka näiden yhdistelmän. Meiltä sujuvat myös tuotehallinnan tukitehtävät tilausten vastaanotosta aina kuljetukseen asti. Lisäksi tuotehuolto, tuotetiedon hallinta ja tuotedokumentaatio ovat vahvoja osaamisalueitamme.
Asiakaspalvelu? Contact Center? Helpdesk? Asiakastuki? Voitte ulkoistaa esimerkiksi kuluttajapalvelun, palautekeskuksen, teknisen tuen, tilauskeskuksen tai vaikka näiden yhdistelmän kanava- ja alustariippumattomasti.
Lue lisääVirtuaalinen asiakaspalvelija on valintanne, kun asiakaspalvelua halutaan hoitaa uudella mielenkiintoisella tavalla. Bob palvelee asiakkaita niin myymälöissä, messuilla, aulassa tai muussa valitsemassanne paikassa.
Lue lisääPalveluvalikoimaamme kuuluu erilaiset teknisen tuen ratkaisut vankalla kokemuksella aina sukellusteknologiasta BIM-järjestelmiin. Tuki voi olla esimerkiksi help desk -palvelua sekä 1st ja 2nd line –tukea tarpeiden mukaan.
Lue lisääKoko prosessin tuki aina tilausten vastaanotosta kuljetukseen. Vahvuuksiamme ovat myös tuotehuolto, tuotetiedon hallinta ja dokumentaatio. Rakennamme yrityksellesi sopivan kokonaisuuden – yksittäisistä tehtävistä koko prosessin ulkoistamiseen.
Lue lisääSelvitämme asiakaskokemuksen nykytilan ja autamme määrittämään tavoitetilan. Autamme luomaan priorisoidun etenemissuunnitelman asiakaskokemuksen optimoinnille ja tuemme implementoinnissa.
Lue lisääTukea toimiston rutiineihin ja toistuviin tehtäviin, kuten asiakastutkimuksiin, vaihde- ja ajanvarauspalveluihin, takuu- ja huoltoratkaisuihin, postitukseen sekä pienimuotoisiin käännöstöihin. Tuen voit liittää osaksi laajempaa kokonaisuutta tai ottaa käyttöön erillisenä palveluna
Lue lisää