Muut tukipalvelut

Tarjoamme kattavan valikoiman asiakaspalvelun, asiakaskokemuksen ja tuotehallinnan tukipalveluita.


Tukea toimiston rutiineihin? Toteutamme asiakkaillamme vaihde- ja ajanvarauspalvelun, takuu- ja huoltoratkaisut, pienimuotoiset käännöstyöt sekä back office ratkaisuja kuten logistiikkapalvelut. Selvitä palvelujesi laatu ja asiakastyytyväisyys? Tarjoamme yrityksille erilaisia tutkimuspalveluita. Kauttamme järjestyvät asiakastyytyväisyystutkimukset, palvelumittaukset sekä testiasioinnit.

Missä?

Hyvä kysymys. Kuten ehkä huomasit, tarjoamme laajan valikoiman eri tukipalveluita. Pääkonttorimme sijaitsee Suomessa, josta käsin hoidamme myös huolto- ja takuutyöt sekä back office-palvelut. Pystymme sujuvasti integroitumaan asiakkaalla käytössä oleviin järjestelmiin, minkä lisäksi meillä on käytössä johtavia asiakaspalveluohjelmistoja tukemaan saumatonta palvelukokemusta.

  • Asiakastutkimukset hoidamme digitaalisesti, kasvotusten tai puhelimitse. Tutkimuksen tavoitteet ja konsepti sovitaan aina yhdessä asiakkaan kanssa.
  • Vaihde- ja ajanvarauspalvelut hoituvat kanavariippumattomasti puhelimitse, sähköpostitse ja chatissa.

Milloin?

Tukipalveluiden konsepti ja palvelutarve sovitaan aina yhdessä asiakkaan kanssa. Otetaan muutama esimerkki:

  • Asiakastutkimukset kertaluontoisena, kuukausittaisena kyselyinä tai vaikka kerran kvartaalissa
  • Vaihde- ja/tai ajanvarauspalvelut helpottamaan ruuhkapiikkejä, tiettyjä sesonkeja tai vaikka ympärivuorokautisesti
  • Huolto- ja takuupalvelut sekä postituspalvelut palvelusopimuksen mukaisesti
  • Käännöstyöt silloin kun tarvitaan

Miten?

Tukipalvelut voitte liittää osaksi isompaa asiakaspalveluratkaisua tai tarvittaessa ottaa käyttöön itsenäisenä palveluna. Olemme palvelleet asiakkaita yli 140 maasta, lukuisissa erilaisissa tukipalveluratkaisuissa. Asiantuntijamme ovat kokeneita vaativissa huolto- ja takuupalveluratkaisuissa, mutta meiltä löytyvät ammattilaiset myös rutiinia vaativaan back office työhön.

Tekemiemme asiakastutkimusten tarkoituksena on lujittaa asiakassuhteita, luoda positiivista mielikuvaa asiakasyrityksestä sekä löytää mahdolliset heikkoudet prosessissa kehittämisen tueksi. Tietoja voi käyttää myös palkitsemisjärjestelmän osana. Teemme asiakastyytyväisyyskyselyn ja raportoinnin halutuilla kielillä ja autamme myös kyselyrungon valmistelussa.

Edut asiakkaillamme

Meillä on yli 20 vuoden kokemus erilaisista ulkoistamisen tukipalveluista. Meiltä ei löydy valmiita palvelupaketteja, vaan pystymme aidosti ja joustavasti räätälöimään, juuri teille sopivan palvelukokonaisuuden. Toteutus on kauttamme vaivaton ja ketterä.

Asiakaskokemus

Työntekijämme ovat asiakaspalvelun ammattilaisia. Kielitaitoiset ja koulutetut asiantuntijat hallitsevat asiakkaan liiketoimintaan liittyvän sanaston ja toimintatavan sekä takaavat sujuvan palvelun ja nopeat vasteajat.

Toimitusvarmuus

Tukitoimintoihin liittyvät riskit, kuten poissaolot, vastaamatta jääneet puhelut, irtisanoutumiset, tekemättä jääneet kyselyt sekä kausivaihteluiden tuomat muutokset pienenevät. Sovitut tehtävät tulevat hoidetuksi ajallaan.

Kustannussäästöt

Tukipalveluiden ulkoistaminen tuo tehokkuutta, joka näkyy kustannussäästöinä henkilöstökuluissa, IT-kuluissa, rekrytointikuluissa ja mahdollisina investointitarpeiden vähenemisinä.

Raportointi

Palveluun kytketty raportointi auttaa keräämään ja hyödyntämään asiakasdataa ja siten kehittämään palveluja, prosesseja sekä asiakaskokemusta. Yritykset voivat keskittyä olennaiseen.

Haluatko kuulla lisää?

Täytä yhteystietosi alla olevaan lomakkeeseen, niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.