Bob the Bot
Virtuaalinen asiakaspalvelija

Haluaisitteko tarjota mieleenpainuvia asiakaskokemuksia?
Bobin avulla se onnistuu varmasti.


Kaipaatteko jotain uutta palvelukokemukseenne tai ehkä apua ruuhkapiikkeihin? Virtuaalinen asiakaspalvelija on valintanne, kun haluatte esitellä tuotteita, palveluita tai ratkaisuja uudella, mielenkiintoisella tavalla. Bob on luonteva osa tiimiänne ja jää varmasti asiakkaan mieleen positiivisella tavalla.

Missä?

Bob kulkeutuu helposti, minne tahansa ja pysyy paikallaan niin myymälässä, aulassa, messuilla, lentokentällä tai missä tahansa haluatte olla läsnä.

Milloin?

24/7/365. Bob jättää kahvitauot välistä ja on valmiudessa palvelemaan vuoden jokaisena päivänä ja tuntina. Sopiva palvelupaketti räätälöidään kuitenkin teidän tarpeisiinne sopivaksi, oli kyseessä sitten muutaman tunnin palvelupaketti tai kokonaisratkaisu jokaiselle päivälle.

Miten?

Bob esittää valitsemianne tietoja suurelta ja kirkkaalta näytöltä virtuaalisesti. Kosketusnäytön kautta asiakkaalla on mahdollisuus ottaa reaaliaikainen puheyhteys asiakaspalvelijaan, joka on koulutettu vastaamaan yrityksenne kysymyksiin ja pyyntöihin. Bobilla on mahdollisuus palvella kaikilla maailman valtakielillä ja myös videoyhteys onnistuu niin halutessanne.

Edut asiakkaillemme

Asiakaskokemus on ratkaisevassa asemassa liiketoiminnan kasvulle. Positiivinen asiakaskokemus edistää asiakasuskollisuutta ja saa asiakkaat palamaan. Sykähdyttävä asiakaskokemus saa myös kertomaan kavereille.

Asiakaskokemus

Asiakaskokemus syntyy kohtaamisissa. Bob the Bot on uusi, moderni, luotettava ja joustava ratkaisu, joka varmistaa asiakkaan huomion saamisen ja jättää positiivisen muistijäljen.

Toimitusvarmuus

Bob ei tarvitse taukoja ja on aina paikalla sovitusti, kun niin haluatte. Asiakaspalveluunne liittyvät riskit, kuten sairauslomat ja äkillisten poissaolojen tuomat haasteet pienenevät.

Itsepalvelu

Yhä useampi haluaa mahdollisuuden hoitaa asiansa itsenäisesti, ilman fyysistä henkilöä. Bob tarjoaa vaihtoehdon palvelulle, jossa asian voi hoitaa omaan tahtiin ja omaan tapaan.

Laatu

Kielitaitoiset ja koulutetut työntekijämme hallitsevat asiakkaan liiketoimintaan liittyvän sanaston ja toimintatavan sekä takaavat sujuvan palvelun ja nopeat vasteajat myös virtuaalisesti.

Haluatko kuulla lisää?

Täytä yhteystietosi alla olevaan lomakkeeseen, niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.