Ulkoista tekninen tuki meille

Tarjoamme teknisen tuen palveluja kanava- ja järjestelmäriippumattomasti.


Tekninen tuki varmistaa ongelmien ratkaisemisen ja tuen silloin, kun sitä tarvitaan ja siellä, missä sitä tarvitaan. Palvelukriteerit määrittelemme aina yhdessä asiakkaan kanssa, tarvitsette sitten insinööriä tai tietyn toimialan spesialistia. Meiltä onnistuvat myös service desk, 1st line ja 2nd line tuet.

Missä?

Palvelemme monipuolisesti erilaisissa teknisen tuen palveluissa ja ratkaisuissa. Pystymme sujuvasti integroitumaan asiakkaalla käytössä oleviin järjestelmiin, jonka lisäksi meillä on käytössä johtavia asiakaspalveluohjelmistoja tukemaan saumatonta palvelukokemusta.

Hoidamme teknistä tukea erilaisissa kanavissa, mukaan lukien puhelin-, sähköposti-, tiketti- sekä chat-palvelut. Käytössä olevat järjestelmät ja palvelukonsepti sovitaan aina teidän tarpeitanne vastaavaksi. Pääkonttorimme sijaitsee Suomessa, mutta asiakkaita olemme palvelleet jo yli 140 maasta.

Milloin?

24/7/365 eli meillä on valmiudet palvella vuoden jokaisena päivänä ja tuntina. Osa asiakkaistamme tarvitsee apua vain muutamana tuntina viikossa. Osalla asiakkaista tietyt sesongit tai projektit nostavat palvelutarvetta ja muina aikoina tarve on stabiilimpi.

Miten?

Olemme toteuttaneet useita, vaativia teknisen tuen palvelutehtäviä. Tekninen tukemme on vuosien varrella palvellut aina sukellusteknologiasta erilaisiin BIM-ratkaisuihin. Voimme palvella organisaationne sisäisiä asiakkaita esimerkiksi service deskin muodossa tai ulkoisia asiakkaita tarjoamalla vaativaa teknistä asiakaspalvelua.

Jokaiselle asiakkuudelle on osoitettu oma asiakaspalvelupäällikkö, joka vastaa palvelun kokonaishallinnasta. Tekninen tukipalvelu käynnistetään aina asiakkaalle rakennetun perehdytysohjelman mukaisesti, näin varmistamme sujuvan ja saumattoman palvelukokonaisuuden ja yhteistyön alusta alkaen.

Edut asiakkaillemme

Tarjoamme teknistä tukea yli 20 vuoden kokemuksella. Pystymme joustavasti räätälöimään teille sopivan palvelukokonaisuuden, tukien sekä kaupallisten että laadullisten tavoitteiden saavuttamisessa, samalla varmistaen asiakastyytyväisyyden.

Kustannussäästöt

Teknisen tuen ulkoistaminen tuo tehokkuutta, joka näkyy kustannussäästöinä henkilöstökuluissa, IT-kuluissa, rekrytointikuluissa ja mahdollisina investointitarpeiden vähenemisinä.

Toimitusvarmuus

Tekniseen tukeen liittyvät riskit, kuten palvelukatkokset, poissaolot, irtisanoutumiset sekä kausivaihteluiden tuomat muutokset pienenevät. Teknisen tuen asiantuntijamme varmistavat, että sovitut tehtävät tulevat hoidetuksi ajallaan ja sovitusti.

Asiantuntijaverkosto

Seuraamme toimialan trendejä, opiskelemme uusia teknologioita ja opimme parhaita käytäntöjä. Yhden asiantuntijan sijaan saatte käyttöönne koko asiantuntijaverkostomme osaamisen ja näin varmistamme, että teille sopivat ja parhaat toimintatavat ovat aina saatavillanne.

Asiakaskokemus

Teknisen asiantuntijuuden lisäksi työntekijämme ovat asiakaspalvelun ammattilaisia. Kielitaitoiset ja koulutetut työntekijämme hallitsevat asiakkaan liiketoimintaan liittyvän sanaston ja toimintatavan sekä takaavat sujuvan palvelun ja nopeat vasteajat.

Haluatko kuulla lisää?

Täytä yhteystietosi alla olevaan lomakkeeseen, niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.