Me olemme Conventures

Perheyritys, joka on keskittynyt asiakaspalvelun ja tuotehallinnan ulkoistamisratkaisuihin.


Conventures on yhdistelmä englanninkielen sanoista ”Consumer” ja ”Adventures” eli ”Asiakas” ja ”Elämykset”. Se kuvaa sitä, mitä me täällä teemme – tuotamme tarpeisiinne räätälöityjä asiakaselämyksiä.

Tarinamme

alkoi vuonna 2000. Ensimmäinen toimistomme sijaitsi kerrostalon alakerrassa, vanhoissa pankin tiloissa. Se oli aikaa, jolloin faksia käytettiin vielä säännöllisesti ja asiakkaat odottivat yritysten vastaavan yhteydenottoihin ennemmin viikossa kuin päivässä. Tiesitkö, että monet ensimmäisistä asiakaspalveluohjelmistoista lanseerattiin 90-luvun lopussa?

Toimiala on kokenut valtavan transformaation viime vuosien aikana, jonka johdosta olemme saaneet ja myös joutuneet kehittämään toimintatapojamme, jotta pystymme vastaamaan asiakkaidemme muuttuviin tarpeisiin niin tänään kuin myös tulevaisuudessa.

Mistä meidät tunnetaan?

+20 vuoden kokemus

asiakaspalvelun ja tuotehallinnan ulkoistamisratkaisuista monikanavaisesti.

Globaali palvelumalli

kaikilla maailman valtakielillä. Olemme palvelleet asiakkaita yli 140 maasta.

Palvelua 24/7/365

eli pystymme palvelemaan vuoden jokaisena päivänä ja tuntina. Myös jouluna ja juhannuksena.

Räätälöidyt ratkaisut

ja palvelukokonaisuus suunnitellaan jokaisen asiakkaan yksilöllisiin tarpeisiin sopiviksi.

Yhteistyö ja luotettava kumppanuus

Olemme huomanneet, että monet asiakaspalvelun lainalaisuudet pätevät useimpiin toimialoihin ja yrityksiin, jolloin voimme hyödyntää yli 20 vuoden kokemustamme asiakaspalvelun parissa ja varmistaa, että parhaat käytännöt ja uusimmat teknologiat ovat aina meidän sekä myös asiakkaidemme käytössä.

Uskomme kuitenkin myös, että jokainen yritys on omanlaisensa. Jokaisella yrityksellä on oma tapa kohdata asiakkaansa ja oma äänensävy asiakkaille kommunikoitaessa. Tämän vuoksi meille on tärkeää tarjota räätälöityä palvelua. Emme tarjoa valmiita paketteja vaan asiakaspalveluratkaisu rakennetaan aina yhdessä asiakkaan kanssa.

Miksi Conventures?

Moni asiakaspalvelun ja tuotehallinnan ulkoistamiseen keskittynyt palveluntarjoaja pystyy varmasti tarjoamaan samankaltaisia palveluita kuin me Conventuresilla, mutta miten sitten erotumme kilpailijoista?

1
Jatkuva kehittäminen

Perheyrityksenä toimintamme kehittäminen on pitkäjänteistä. Tavoitteena ei ole optimoida lyhyen aikavälin tuottoja vaan olla olemassa asiakkaitamme varten vielä seuraavatkin kaksikymmentä vuotta. Kehitämme ja kehitymme yhdessä asiakkaiden kanssa.

Me olemme tarpeeksi iso yritys palvelemaan Teitä, mutta samalla tarpeeksi pieni, jotta voimme aidosti tutustua Teihin.

2
Asiakaspalvelun ammattilaiset

Olemme erikoistuneet vaativaan asiakaspalveluun. Meillä on kokemusta laaja-alaisesti asiantuntijuutta vaativista tehtävistä, laajoista tuoteportfolioista, reguloiduista toimialoista, monikanavaisesta tuotehallinnasta sekä myös teknisestä asiakaspalvelusta.

Kuulostaako monimutkaiselta? Ei huolta, ihan perinteinenkin asiakaspalvelu ja reklamaatioihin vastaaminen hoituu meiltä.

3
Pidämme huolta työntekijöistä

Työntekijämme ovat meille tärkeitä. Pyrimme siihen, että meillä on aidosti kivaa olla töissä, myös maanantai-aamuisin. Haluamme tarjota säännöllisen mahdollisuuden kouluttautua ja kehittyä. Suurin osa työntekijöistämme ovat olleet matkassamme jo vuosia.

Uskomme, että työntekijöiden viihtyminen ja motivaatio näkyvät aina loppuasiakkaalle saakka saumattomana asiakaspalveluna.

Haluatko kuulla lisää?

Täytä yhteystietosi alla olevaan lomakkeeseen, niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.