Tarjoamme kattavia tuotehallinnan palveluita asiakkaidemme eri tarpeisiin. Ulkoistamisen etu yritykselle on ennen kaikkea sen kustannustehokkuus, joustavuus sekä nopeat palveluajat.
Tarjoamme tuotehallinnan tukea koko prosessin osalta. Meiltä sujuvat tuotehallinnan tukitehtävät tilausten vastaanotosta aina kuljetukseen asti. Lisäksi tuotehuolto, tuotetiedon hallinta ja tuotedokumentaatio ovat vahvoja osaamisalueitamme. Autamme löytämään teille sopivan kokonaisuuden, oli kyseessä sitten tilausten käsittely tai koko tuotehallintaprosessin tukeminen.
Usein asiakkaalla on omat tuotehallinnan järjestelmät, joihin pystymme sujuvasti integroitumaan. Meillä on lisäksi käytössä johtavia asiakaspalveluohjelmistoja tukemaan saumatonta palvelukokemusta. Toimimme Suomesta käsin, mutta asiakkaita olemme palvelleet jo yli 140 maasta.
24/7/365 eli meillä on valmiudet palvella vuoden jokaisena päivänä ja tuntina. Osa asiakkaistamme tarvitsee apua vain muutamana tuntina viikossa. Osalla asiakkaistamme tietyt sesongit nostavat palvelutarvetta ja muina aikoina tarve on stabiilimpi.
Meillä on laaja-alaisesti kokemusta eri toimialojen asiantuntijuutta vaativista tehtävistä, laajoista tuoteportfolioista, sekä reguloiduista aloista. Meiltä ei löydy valmiita palvelupaketteja, vaan räätälöimme kokonaisratkaisun aina asiakkaan tarpeita vastaavaksi. Jokaiselle asiakkuudelle on osoitettu oma asiakaspalvelupäällikkö, joka vastaa asiakkuuden kokonaishallinnasta. Asiakkuus käynnistetään asiakkaalle rakennetun perehdytysohjelman mukaisesti, jotta pystymme varmistamaan sujuvan startin palvelulle.
Meillä on yli 20 vuoden kokemus tuotehallinnan erilaisista ratkaisuista ja palvelukonsepteista. Olemme erikoistuneet erityisesti laatua ja tarkkaavaisuutta vaativiin toimeksiantoihin, myös perinteiset tuotehallinnan palvelut luonnistuvat meiltä hyvin.
Tuotehallinnan ulkoistaminen tuo tehokkuutta, joka näkyy kustannussäästöinä henkilöstökuluissa, IT-kuluissa, rekrytointikuluissa ja mahdollisina investointitarpeiden vähenemisenä.
Takaamme korkean toimintavarmuuden eri tilanteissa. Tuotehallintaan liittyvät riskit, kuten sairauslomat, ydinhenkilöiden irtisanoutumiset, äkilliset poissaolot sekä kausivaihteluiden tuomat muutokset vähenevät.
Palveluun kytketyt laatumittarit ja raportointi auttavat seuraamaan kokonaisvaltaisesti esimerkiksi tuotevirheiden esiintyvyyttä tai tiettyyn palveluun tyytymättömyyttä ja siten kehittämään yrityksen palveluja ja prosesseja.
Olemme laatineet tarkat kriteerit tarjoamallemme palvelulle. Kielitaitoiset ja koulutetut työntekijämme hallitsevat asiakkaan liiketoimintaan liittyvän sanaston ja toimintatavan sekä takaavat sujuvan palvelun ja nopeat vasteajat.
Täytä yhteystietosi alla olevaan lomakkeeseen, niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.