CX-konsultointi

Asiakaskokemuksesta kilpailuetu? Kokeneet asiantuntijamme tarjoavat apua asiakaskokemuksen parantamisessa, tehostamisessa sekä koulutuksessa.


Customer Experience (CX) eli asiakaskokemus. Kaipaatteko apua asiakaskokemuksen parantamisessa ja prosessien tehostamisessa? Haluatteko apua ulkoistamisen hankinnassa? Oletteko kiinnostuneet järjestämään asiakaspalvelun- ja asiakaskokemuksen koulutusta työntekijöillenne? Kokeneet asiakaskokemuksen asiantuntijamme palvelevat monipuolisesti erilaisissa toimeksiannoissa.

Missä?

Pääkonttorimme sijaitsee Suomessa, mutta asiakkaita olemme palvelleet jo yli 140 maasta. Voimme työskennellä etänä tai paikan päällä yrityksessänne. Toimintatapa, käytettävät työkalut, kanavat ja järjestelmät täsmennetään projektin tarpeita vastaavaksi.

Milloin?

Projektin tavoitteet, aikataulu ja mittarit määritellään aina yhdessä asiakkaan kanssa. Projektin kestot vaihtelevat muutamasta päivästä aina muutamaan vuoteen asti. Pystymme työskentelemään joustavasti ja ketterästi.

Miten?

Monet asiakaskokemuksen kehittämisen lainalaisuudet pätevät useimpiin toimialoihin ja yrityksiin, jolloin voimme hyödyntää yli 20 vuoden kokemustamme asiakaskokemuksen parissa ja varmistaa, että parhaat käytännöt ja uusimmat teknologiat ovat aina meidän sekä myös asiakkaidemme käytössä.

Yritykset ovat kuitenkin eri vaiheissa asiakaskokemusmatkallaan, jonka lisäksi jokaisella yrityksellä on omat erityispiirteensä, oma tapa kohdata asiakkaat ja tunnistettava äänensävy asiakkaille kommunikoitaessa. Emme tarjoa valmiita palvelupaketteja vaan tarpeet, joiden päälle ratkaisu rakennetaan, määritellään aina yhdessä asiakkaan kanssa.

Edut asiakkaillemme

Asiantuntijamme ovat kokeneita, asiakaskokemuksen ammattilaisia, jotka ovat tottuneet ratkaisemaan monimutkaisiakin haasteita erilaisissa toimintaympäristöissä ja kanavissa.

Asiakaskokemus

Asiakaskokemus muodostuu asiakkaalle palvelupolun eri kohtaamispisteissä. Autamme teitä luomaan saumattoman ja yhdenmukaisen asiakaskokemuksen kanavariippumattomasti ja luomme edellytykset jatkuvalle kehittymiselle.

Asiantuntijaverkosto

Asiantuntijaverkoston avulla yhdistämme eri alojen osaamista ja asiantuntemusta. Yhden asiantuntijan sijaan saatte käyttöönne koko asiantuntijaverkostomme osaamisen. Varmistamme, että teille sopivat ja parhaat toimintatavat ovat aina saatavillanne.

Tehostaminen

Hyvin jalkautetut ja dokumentoidut prosessit, määritellyt vastuut ja roolit, tarkoitusta palvelevat järjestelmät sekä yhteiset tavoitteet ja mittarit takaavat yhtenäisen toimintatavan, jonka avulla yrityksen toiminta tehostuu merkittävästi.

Ajan hermoilla

Seuraamme trendejä, opiskelemme uusia teknologioita, kouluttaudumme ja opimme parhaita käytäntöjä. Näin varmistamme, että käytössänne ovat ajankohtaiset tiedot ja taidot asiakaskokemuksen kehittämiseksi.

Haluatko kuulla lisää?

Täytä yhteystietosi alla olevaan lomakkeeseen, niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.