Globaali palvelumalli, valmiudet palvella 24/7/365, palvelukokonaisuus kanavariippumattomasti.
Oletteko ajatelleet ulkoistaa asiakaspalvelunne? Tai ehkä olette ajatelleet ulkoistaa jonkun osan tuotehallintaanne? Tästä me olemme Conventuresilla tunnettuja, asiakaspalvelun ja tuotehallinnan ulkoistamisratkaisuista.
Olemme huomanneet, että monet asiakaspalvelun lainalaisuudet pätevät useimpiin toimialoihin ja yrityksiin. Näin voimme hyödyntää yli 20 vuoden kokemustamme asiakaspalvelun parissa ja varmistaa, että parhaat käytännöt ja uusimmat teknologiat ovat aina meidän sekä myös asiakkaidemme käytössä.
Jokaisella yrityksellä on kuitenkin omat erityispiirteensä, oma tapa kohdata asiakkaat ja tunnistettava äänensävy asiakkaille kommunikoitaessa. Emme tarjoa valmiita paketteja vaan palvelukokonaisuus rakennetaan aina yhdessä asiakkaan kanssa.
Voitte järjestää kauttamme esimerkiksi kuluttajapalvelun, tilauskeskuksen, teknisen tuen, palautekeskuksen tai vaikka näiden yhdistelmän. Meiltä sujuvat myös tuotehallinnan tukitehtävät tilausten vastaanotosta aina kuljetukseen asti. Lisäksi tuotehuolto, tuotetiedon hallinta ja tuotedokumentaatio ovat vahvoja osaamisalueitamme.
Asiakaspalvelu? Contact Center? Helpdesk? Asiakastuki? Yksinkertaisesti sanoen tarjoamme erilaisia asiakaspalveluratkaisuja. Voitte järjestää kauttamme esimerkiksi kuluttajapalvelun, palautekeskuksen, teknisen tuen, tilauskeskuksen tai vaikka näiden yhdistelmän kanava- ja alustariippumattomasti. Palvelukokonaisuus räätälöidään aina yhdessä asiakkaan kanssa.
Lue lisääVirtuaalinen asiakaspalvelija on valintanne, kun haluatte esitellä tuotteita, palveluita tai ratkaisuja uudella, mielenkiintoisella tavalla. Bob on paikalla niin myymälöissä, messuilla, aulassa tai missä tahansa haluatte olla läsnä. Bob palvelee usealla eri kielellä, kommunikoiden reaaliaikaisesti asiakkaan kanssa. Bob on luonteva osa tiimiänne ja jää varmasti asiakkaan mieleen.
Lue lisääTekninen tuki varmistaa ongelmien ratkaisemisen ja tuen silloin kun sitä tarvitaan. Palvelukriteerit päätämme aina yhdessä asiakkaan kanssa, tarvitsette sitten insinööriä tai tietyn toimialan spesialistia. Tekninen tukemme on vuosien varrella palvellut aina sukellusteknologiasta erilaisiin BIM-ratkaisuihin. Meiltä onnistuvat myös service desk, 1st line ja 2nd line tuet.
Lue lisääTarjoamme tuotehallinnan tukea koko prosessin osalta. Meiltä sujuvat tuotehallinnan tukitehtävät tilausten vastaanotosta aina kuljetukseen asti. Lisäksi tuotehuolto, tuotetiedon hallinta ja tuotedokumentaatio ovat vahvoja osaamisalueitamme. Autamme löytämään teille sopivan kokonaisuuden, oli kyseessä sitten tilausten käsittely tai koko tuotehallintaprosessin tukeminen.
Lue lisääAsiakaskokemuksesta kilpailuetu? Autamme yrityksiä selvittämään asiakaskokemuksen nykytilan ja tuemme tulevaisuuden tavoitetilan määrittelyssä ottaen huomioon kanavat, työkalut ja teknologian, joita tavoitetilan saavuttaminen edellyttää. Autamme teitä luomaan priorisoidun etenemissuunnitelman asiakaskokemuksen optimoinnille ja tuemme implementoinnissa.
Lue lisääTukea toimiston rutiineihin. Tarjoamme tukipalveluina asiakkaillamme asiakastutkimukset, vaihde- ja ajanvarauspalvelun, takuu- ja huoltoratkaisut, postituspalvelut sekä pienimuotoiset käännöstyöt. Tukipalvelut voitte liittää osaksi isompaa asiakaspalveluratkaisua tai tarvittaessa ottaa käyttöön itsenäisenä palveluna.
Lue lisää