Mukava tavata. Ensimmäisessä blogipostauksemme haluamme kertoa hieman meistä sekä matkastamme viimeisen kahdenkymmenen vuoden ajalta. Ei hätää emme käy jokaista juonenkäännettä yksityiskohtaisesti läpi, mutta aloitetaan kuitenkin alusta.
Tarinamme alkoi 2000 luvun alussa Suomesta, jolloin yrityksemme tunnettiin nimellä Skandinavian Telecenter ja Nordic Telecenter. Ensimmäinen toimistomme sijaitsi kerrostalon alakerrassa, vanhoissa pankin tiloissa. Se oli aikaa, jolloin faksia käytettiin vielä säännöllisesti ja asiakkaat odottivat yritysten vastaavan yhteydenottoihin ennemmin viikossa kuin päivässä. Tiesitkö, että ensimmäiset asiakaspalveluun keskittyneet ohjelmistot tulivat saataville 90-luvun lopussa?
Toimiala on kokenut valtavan transformaation viime vuosien aikana, jonka johdosta olemme saaneet ja myös joutuneet kehittämään toimintatapojamme.
Pähkinänkuoressa mitä teemme? Tarjoamme asiakaspalvelun ja tuotehallinnan ulkoistamisratkaisuja kanavariippumattomasti. Me suomalaiset olemme hieman huonoja kehumaan itseämme, mutta kerrottakoon että meillä on yli 20 vuoden kokemus asiakaspalvelusta yli 140 maassa, kaikilla maailman valtakielillä ja valmiudet palvella vuoden jokaisena päivänä ja tuntina. Ja mikä meille tärkeintä, asiakkaamme ovat olleet tyytyväisiä (näin he ainakin väittävät) ja monet ovat olleet matkassamme jo vuosia.
Perheyrityksenä toimintamme kehittäminen on pitkäjänteistä. Tavoitteenamme ei ole optimoida lyhyen aikavälin tuottoja vaan olla olemassa asiakkaitamme varten vielä seuraavatkin kaksikymmentä vuotta.
Alussa mainitsimme, että meidät tunnettiin aiemmin nimellä Skandinavian Telecenter. Se ei enää kuvastanut digitalisoitua, nopeatempoista ja monikanavaista ympäristöä, jossa nykyään elämme ja vaikutamme, minkä vuoksi alkuvuodesta 2021 päätimme muuttaa yrityksen nimen. Mutta miksi Conventures? Hyvä kysymys. Conventures on yhdistelmä englanninkielen sanoista ”Consumer” ja ”Adventures” eli näin suomalaisittain ”Asiakas” ja ”Elämykset”. Se kuvaa sitä, mitä me täällä teemme – tuotamme tarpeisiinne räätälöityjä asiakaselämyksiä. Haluamme varmistaa mieleenpainuvia asiakaskokemuksia. Asiakaspalvelu voi olla yritykselle kilpailuetu.
Olemme huomanneet, että monet asiakaspalvelun lainalaisuudet pätevät useimpiin toimialoihin ja yrityksiin, jolloin voimme hyödyntää yli 20 vuoden kokemustamme asiakaspalvelun parissa ja varmistaa, että parhaat käytännöt ja uusimmat teknologiat ovat aina meidän sekä myös asiakkaidemme käytössä. Uskomme kuitenkin myös, että jokainen yritys on omanlaisensa. Jokaisella yrityksellä on oma tapa kohdata asiakkaansa ja oma äänensävy asiakkaille kommunikoitaessa. Tämän vuoksi meille on tärkeää tarjota räätälöityä palvelua. Emme tarjoa valmiita paketteja vaan palveluratkaisu rakennetaan aina yhdessä asiakkaan kanssa.
Pääsitkö loppuun asti? Mikäli et vielä kyllästynyt tästä pääset lukemaan lisää meistä ja tästä lukemaan lisää tarjoamistamme palveluista.