Asiakaspalvelu ja asiakastukipalvelut

Harkinnassa asiakaspalvelun ulkoistaminen? Tarjoamme laajan valikoiman asiakaspalveluratkaisuja yli 20 vuoden kokemuksella.


Asiakaspalvelu? Contact Center? Helpdesk? Asiakastuki? Yksinkertaisesti sanoen tarjoamme erilaisia asiakaspalveluratkaisuja. Voitte järjestää kauttamme esimerkiksi kuluttajapalvelun, palautekeskuksen, teknisen tuen, tilauskeskuksen tai vaikka näiden yhdistelmän kanava- ja alustariippumattomasti. Palvelukokonaisuus räätälöidään aina yhdessä asiakkaan kanssa.

Missä?

Hoidamme asiakaspalvelua erilaisissa kanavissa mukaan lukien puhelin-, sähköposti-, tiketti-, chat-, tekstiviesti, kirje-, sekä sosiaalisen median palvelut.

Voitte valita koko kanavapaketin tai vaihtoehtoisesti keskittyä yhteen tai muutamaan kanavaan. Toimimme Suomesta käsin, mutta asiakkaita olemme palvelleet jo yli 140 maasta. Meillä on käytössä johtavia asiakaspalveluohjelmistoja, mutta pystymme helposti myös integroitumaan teillä käytössä oleviin järjestelmiin.

Milloin?

24/7/365 eli meillä on valmiudet palvella vuoden jokaisena päivänä ja tuntina. Osa asiakkaistamme tarvitsee apua vain muutamana tuntina viikossa. Osa asiakkaistamme toimii globaalisti, minkä vuoksi palvelut tulee olla käynnissä päivällä ja yöllä, myös uutena vuotena ja juhannuksena.

Miten?

Olemme erikoistuneet vaativaan asiakaspalveluun ja tarjoamme palvelua kaikilla maailman valtakielillä. Meillä on kokemusta alan asiantuntijuutta vaativista tehtävistä, laajoista tuoteportfolioista, reguloiduista toimialoista sekä myös teknisestä asiakaspalvelusta. Ei huolta, ihan perinteinenkin asiakaspalvelu ja reklamaatioihin vastaaminen hoituu meiltä.

Emme tarjoa valmiita palvelupaketteja, vaan räätälöimme kokonaisratkaisun aina asiakkaan tarpeita vastaavaksi. Jokaiselle asiakkuudelle on osoitettu oma asiakaspalvelupäällikkö, joka vastaa asiakkuuden kokonaishallinnasta. Asiakkuus käynnistetään asiakkaalle rakennetun perehdytysohjelman mukaisesti, jotta pystymme varmistamaan sujuvan startin palvelulle.

Edut asiakkaillemme

Asiakaspalvelu ja sen tuottama asiakaskokemus ovat yhä tärkeämpiä nykypäivänä. Osa yrityksistä haluaa hallita asiakaspalveluaan omassa organisaatiossaan, omilla työntekijöillään, joka on osaltaan täysin validia. Mikäli asiakaspalvelu ei kuitenkaan ole yrityksenne ydinliiketoimintaa ja ydinosaamista, saattaa sisäinen asiakaspalvelutoiminto luonteensa vuoksi aiheuttaa tehottomuutta.

Kustannussäästöt

Ulkoistaminen tuo tehokkuutta, joka näkyy kustannussäästöinä henkilöstökuluissa, IT-kuluissa, rekrytointikuluissa ja mahdollisina investointitarpeiden vähenemisenä.

Toimitusvarmuus

Asiakaspalvelun tuottamiseen liittyvät riskit, kuten sairauslomat, ydinhenkilöiden irtisanoutumiset, äkilliset poissaolot sekä kausivaihteluiden tuomat muutokset pienenevät ja vähenevät.

Raportointi

Palveluun kytketty raportointi auttaa seuraamaan asiakaskokemusta kokonaisvaltaisesti ja siten kehittämään palvelua ja prosesseja kohdistamalla fokuksen oikeisiin asioihin, oikeaan aikaan.

Laatu

Seuraamme tarkasti laatumittareitamme. Kielitaitoiset ja koulutetut työntekijämme hallitsevat asiakkaan liiketoimintaan liittyvän sanaston sekä toimintatavat ja takaavat sujuvan palvelun ja nopeat vasteajat.

Haluatko kuulla lisää?

Täytä yhteystietosi alla olevaan lomakkeeseen, niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.